Звіт тижня ЦК ІМ :
20.11.2023 Тиждень ІМ був відкритий відео-презентацією здобувачів освіти про майбутню професію та значення англійської мови.( на сайті коледжа http://kk.nau.edu.ua/news/797 )
20.11.2023 Відкрите практичне заняття викладача Зелених О.Ю. група 3-011. Тема заняття: Введення термінології з теми: «Типи операційних систем». Читання та переклад тексту:
«Операційні системи». Вправи на закріплення теми: «Вживання часів у пасивному стані», з метою
ознайомлення з основною термінологією з теми; вдосконалення навички вживання термінів під час роботи з текстом; ознайомлення та набуття навика вживання граматичної конструкції.
21.11.2023 Онлайн квіз «Visit to the Airport» викладача вищої категорії Квітко Ганни Олександрівни, серед здобувачів груп 7001,7002,711 спеціальності 275 Транспортні технології (на повітряному транспорті)Мета: узагальнити та систематизувати знання, активізувати лексику за професійним спрямуванням, знання транспортної географії, правил обслуговування пасажирів в аеровокзалі, перевірити навички аудіювання, комунікативні навички, сприяти розвитку мислення в непередбачуваних ситуаціях, розвивати уміння працювати в команді і вирішувати проблемні завдання. Підтримувати мотивацію до навчання. Конкурс проходив на інтерактивній платформі Зум, де групи поділені на команди працювали з презентаційним матеріалом. Захід мав 6 завдань на знання місця розташування країн, конструкції аеровокзалу, правил обслуговування пасажирів та інформаційні знаки.
21.11.2023 З метою поліпшення грамотності здобувачів освіти шляхом зіставлення двох мовних систем-української та англійської, виявлення спільних та відмінних явищ, усвідомлення важливості оволодіння англійською та українською мовами, з метою виховання любові до рідної мови, зацікавлення до вивчення іноземної мови. викладачем Герасименко Ю.А. було проведено онлайн бінарну годину спілкування зі здобувачами освіти першого курсу «Ukraine is a united country». Темою заходу було зіставлення мов як спосіб їх вивчення. У ході проведення було використано такі форми роботи: спостереження, бесіда, розгадування ребусів, гра «Хід конем», інтерактивні вправи: Learning Apps, «Thinking cap» («Мисляча шапка»).Окрему увагу було виділено походженню і перекладу ідіом.