Меню
Участь циклової комісії філологічних та природничих дисциплін у роботі ІІ Регіональної науково-практичної онлайн-конференції «Академічна доброчесність: основи теорії та практики»
2022-11-11

10 листопада 2022 року на базі Відокремленого структурного підрозділу «Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету» відбулася ІІ Регіональна науково-практична онлайн-конференція «Академічна доброчесність: основи теорії та практики». З доповіддю «Формування у здобувачів освіти умінь і навичок академічного письма у процесі підготовки наукових статей» виступила кандидат філологічних наук, доцент, викладач ЦК ФПД Пасічна О. В. Метою наукової розвідки було окреслення вимог до композиції та мовного оформлення тексту статті. О. В. Пасічна виокремила типові помилки, яких припускаються здобувачі освіти в написанні статей; зазначила етапи роботи над текстом статті; описала стандартні мовні конструкції, призначені для оформлення композиційних частин наукової публікації.

Урахування окреслених у доповіді вимог до написання публікацій та володіння мовними засобами наукового тексту дозволить забезпечити якість мовного оформлення результатів власного дослідження й сприятиме підвищенню рівня академічної культури здобувачів освіти.

З доповіддю на тему «Плагіат як порушення академічної доброчесності здобувача освіти» виступив здобувач освіти навчальної групи 2-011 Ведьорін Всеволод (науковий керівник – кандидат філологічних наук, доцент, викладач ЦК ФПД Пасічна О. В.). Доповідач наголосив на важливості запобігання плагіату в навчальних закладах, оскільки плагіат суттєво знижує якість освіти. В. Ведьорін окреслив складники поняття «плагіат»; розглянув поширені в середовищі здобувачів освіти види плагіату; з’ясував, якою є відповідальність здобувачів освіти за плагіат згідно із чинним законодавством. Доповідь В. Ведьоріна супроводжувалась цікавою презентацією.

Участь у роботі ІІ Регіональної науково-практичної онлайн-конференції «Академічна доброчесність: основи теорії та практики» була дуже корисною, оскільки напрацювання викладачів та здобувачів освіти сприяють підвищенню рівня якості наукових праць.

page-up