Меню
Звіт навчально-виховного заходу «За мить до успіху» викладача соціально-гуманітарних дисциплін, к. філос. н. Саітгареєвої О.Г.
2021-11-25

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-fd06268dc915f9a38c1e1182271d36db-V.jpg

Навчально-виховний захід в коледжі був проведений 18 листопада 2021 р. – у Всесвітній день філософії - відповідно до основних положень Конституції України, Законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту» в групах 7-091 та 701 за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)».

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-47c8f4605dab3c3c23d604853ee6bc18-V.jpg

Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним "Школі радості". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження у навчально-виховний процес такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати у здобувачів освіти почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні.

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-95434c5e82d240fbaa6861c3ea8a8769-V.jpg

Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним "Школі радості". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження у навчально-виховний процес такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати у здобувачів освіти почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні.

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-e7175be176a62f2a59cfb184e4417d20-V.jpg

Актуальність теми навчально-виховного заходу полягає в тому, що:

- знання, якості, мислення сучасної людини мають бути гнучкими, мобільними, конкурентноздатними;

- особистість має вміти володіти;

комунікативною культурою, працювати в команді;

- критичне мислення, оцінювання ситуації, вміння знаходити шляхи вирішення проблем – запорука успіху;

- вміння працювати з інформацією, використовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення – вимоги сучасного життя.

Мета виховного заходу досягнута: допомогти здобувачам освіти зрозуміти складну філософську категорію, з’ясувати шляхи до власного успіху з визначенням складових та створення власної формули успішної діяльності, що сприяє розвитку впевненості вихованця в собі, прагненню до саморозвитку, самовдосконалення, підвищенню самооцінки, розвитку почуття власної значимості.

Навчально-виховний захід проходив із застосуванням виконанням вправ, де учасники проявляли активність, демонстрували ерудицію та рівень освіченості.

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-e7175be176a62f2a59cfb184e4417d20-V.jpg

Аудиторія була поділена на групи курсантів - команди на чолі з капітаном – Лівий та Правий сектор. Кожна команда прагнула продемонструвати рівень знань, досвіду, набутих навичок та дістати перемогу.

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-221dd4bd9c9615bf6e8b4996937f98a5-V.jpg

Командам було запропоновано окреслити «Свій зірковий портрет», створити «Квітку успіху», дослідити «Сім умов досягнення успіху», за допомогою анкетування визначити «Риси, що сприяють досягненню успіху», розіграти гру-розминку «Коло успішних людей», за допомогою мозкового штурму окреслити «Портрет успішної людини», виконати психологічний практикум «Шлях до успіху» та вправу-релаксацію «Дотягнися до зірок».

В кінці навчально-виховного заходу були підведені підсумки та зроблені відповідні висновки з окресленням перспектив на майбутнє.

Здобувачі освіти були активні, ініціативні, комунікабельні, вражали своєю ерудованістю та кмітливістю.

C:\Users\Arima\Downloads\IMG-f56987deddc6d3bfb6fcba0a4d1d6e1b-V.jpg

Варто пам’ятати, що життєвий шлях – це траєкторія долі кожної окремої особистості, яка поєднує біографічні події та історичний розвиток людства. І як людина, будуючи власне життя, може змінювати хід історії, так й історичні події можуть впливати на її життя. Тож кожний не просто зростає, але й творить власну історію. Бажано, щоб даний навчально-виховний захід допоміг здійсненню мрій, життєвих планів та сприяв творчим злетам здобувачів освіти.

page-up