Навчально-виховний захід в коледжі був проведений 18 листопада 2021 р. – у Всесвітній день філософії - відповідно до основних положень Конституції України, Законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту» в групах 7-091 та 701 за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)».
Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним "Школі радості". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження у навчально-виховний процес такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати у здобувачів освіти почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні.
Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним "Школі радості". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження у навчально-виховний процес такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати у здобувачів освіти почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні.
Актуальність теми навчально-виховного заходу полягає в тому, що:
- знання, якості, мислення сучасної людини мають бути гнучкими, мобільними, конкурентноздатними;
- особистість має вміти володіти;
комунікативною культурою, працювати в команді;
- критичне мислення, оцінювання ситуації, вміння знаходити шляхи вирішення проблем – запорука успіху;
- вміння працювати з інформацією, використовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення – вимоги сучасного життя.
Мета виховного заходу досягнута: допомогти здобувачам освіти зрозуміти складну філософську категорію, з’ясувати шляхи до власного успіху з визначенням складових та створення власної формули успішної діяльності, що сприяє розвитку впевненості вихованця в собі, прагненню до саморозвитку, самовдосконалення, підвищенню самооцінки, розвитку почуття власної значимості.
Навчально-виховний захід проходив із застосуванням виконанням вправ, де учасники проявляли активність, демонстрували ерудицію та рівень освіченості.
Аудиторія була поділена на групи курсантів - команди на чолі з капітаном – Лівий та Правий сектор. Кожна команда прагнула продемонструвати рівень знань, досвіду, набутих навичок та дістати перемогу.
Командам було запропоновано окреслити «Свій зірковий портрет», створити «Квітку успіху», дослідити «Сім умов досягнення успіху», за допомогою анкетування визначити «Риси, що сприяють досягненню успіху», розіграти гру-розминку «Коло успішних людей», за допомогою мозкового штурму окреслити «Портрет успішної людини», виконати психологічний практикум «Шлях до успіху» та вправу-релаксацію «Дотягнися до зірок».
В кінці навчально-виховного заходу були підведені підсумки та зроблені відповідні висновки з окресленням перспектив на майбутнє.
Здобувачі освіти були активні, ініціативні, комунікабельні, вражали своєю ерудованістю та кмітливістю.
Варто пам’ятати, що життєвий шлях – це траєкторія долі кожної окремої особистості, яка поєднує біографічні події та історичний розвиток людства. І як людина, будуючи власне життя, може змінювати хід історії, так й історичні події можуть впливати на її життя. Тож кожний не просто зростає, але й творить власну історію. Бажано, щоб даний навчально-виховний захід допоміг здійсненню мрій, життєвих планів та сприяв творчим злетам здобувачів освіти.