13 листопада 2025 р. на базі Криворізького фахового коледжу державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут» пройшла ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Академічна доброчесність: основи теорії та практики» в дистанційному форматі на платформі Меет.
За результатами конференції буде видано електронний формат збірника наукових тез та сертифікати учасникам і науковим керівникам, які після 25.11.2025 р. будуть розміщені на сайті http://kk.nau.edu.ua/article/907
Учасники та географія конференції
Учасники | Наукові керівники | Тема наукових тез | Заклад освіти |
Любов ВИСОЦЬКА Ірина ВЛАСЕНКОВА | Популяризація принципів академічної доброчесності в освітньому процесі: шляхи формування | Криворізький фаховий коледж державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут» | |
Олена ПАСІЧНА | Формування у здобувачів освіти умінь і навичок академічного письма в процесі реформування наукових джерел | Криворізький фаховий коледж державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут» | |
Дмитро ЛУЦЕНКО | Марія КИСЛОВА | Юридичні та правові аспекти академічної доброчесності | Криворізький фаховий коледж державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут» |
Євген ПРИСЯЖНЮК | Оксана КАРПЕНКО | Академічна доброчесність та соціальні медіа | Криворізький будівельний фаховий коледж |
Христина ГРИГОРЯН | Надія УКРАЇНЕЦЬ | Роль викладача та студента у забезпеченні академічної доброчесності | ВСП «Немішаївський фаховий коледж НУБІП України» |
Олексій ГРЕБЕНЮК | Академічна відповідальність. Практичні кроки реалізації. | Київський електромеханічний фаховий коледж | |
Галина НАУМЧУК | Академічна доброчесність у цифрову епоху: вплив соціальних медіа | ВСП «Бурштинський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ» | |
Тетяна ЛЯШЕНКО | Святослав КОРОЛЕВИЧ | Штучний інтелект і академічна доброчесність. Як не переступити межу дозволеного? | ВСП «Бурштинський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ» |
Ігор ПУЛЕНКО | Формування культури академічної доброчесності у процесі викладання курсу «Основи філософських знань | ВСП «Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» | |
Марина СТАРОВОЙТ | Функціонування та розвиток системи академічної доброчесності у Криворізькому фаховому коледжі торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу» | Криворізький фаховий коледж торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу | |
Марія БАХМЕТ Юлія ЖАЛДАКОВА | Педагогічні стратегії використання штучного інтелекту і підтримки академічної доброчесності у викладанні іноземної мови | Малораковецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Білківської сільської ради Закарпатської області ВСП «Лисичанський педагогічний фаховий коледж Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | |
Сергій ЦИРУЛЬНИК | Політика академічної доброчесності у ЗФПО | Вінницький технічний фаховий коледж | |
Вікторія ФАБІЯНСЬКА Сергій ЦИРУЛЬНИК | Внутрішня мотивація як рушійна сила створення доброчесного освітнього середовища: досвід Вінницького технічного фахового коледжу | Вінницький технічний фаховий коледж | |
Діана КОНОПЛЯ | Андрій КУЧУК | Особливості формування професійної мови юриста | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка |
Анастасія ОЛЕКСЮК | Олеся САІТГАРЕЄВА | Вплив психологічного стану здобувачів освіти на академічну доброчесність під час війни | Криворізький фаховий коледж державного некомерційного підприємства «Державний університет «Київський авіаційний інститут» |
Щиро вдячні всім, хто долучився до цієї важливої події — організаторам, спікерам, модераторам та учасникам, які своїми виступами, дискусіями й пропозиціями збагатили науковий простір і внесли вагомий вклад у розвиток теми академічної доброчесності.
Сьогодні ми ще раз переконалися, що академічна доброчесність — це не просто сукупність правил чи вимог, а цінність, яка формує якісну освіту, чесну науку і зріле громадянське суспільство. Вона є основою довіри, взаємоповаги та сталого розвитку нашої держави.
Підсумовуючи результати конференції, хочеться відзначити, що кожна представлена ідея, кожна дискусія та кожен практичний досвід стали кроком до створення більш відкритого, відповідального й етичного освітнього середовища.
Бажаю всім учасникам натхнення, подальших наукових успіхів і нових досягнень у професійній діяльності.
Нехай знання, отримані під час конференції, допоможуть нам утверджувати принципи доброчесності у щоденній роботі та сприятимуть розвитку української освіти і науки.
Щиро дякуємо всім за участь, активність та небайдужість!
З повагою, Група сприяння академічній доброчесності КРФК КАІ!







