Меню
Звіт роботи тижня "Академічної доброчесності"
2021-10-08

C:UsersLiubovPicturesизображение_viber_2021-10-04_14-10-22-794.jpg

4-7 жовтня 2021 р. у Відокремленому структурному підрозділі «Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету» Групою сприяння академічної доброчесності було проведено Тиждень «Академічної доброчесності».

Відкриття тижня розпочалося з демонстрації презентації на тему «Академічна культура» (Ю. Букшук).

C:UsersLiubovPicturesизображение_viber_2021-10-04_14-10-18-890.jpg

4 жовтня класними керівниками було проведено інтерактивні класні години на основі методичного кейсу «Академічна доброчесність: поняття та правові засади» (Л. Висоцька, д. Кирилова).

C:UsersLiubovPicturesизображение_viber_2021-10-08_10-29-07-582.jpg C:UsersLiubovPicturesизображение_viber_2021-10-08_10-29-07-412.jpg

Бібліотекою коледжу 5 – 8 жовтня в рамках Тижня «Академічної доброчесності» було презентовано виставку «Стоп плагіат!» (О. Говорова).

7 жовтня за ініціативи Групи сприяння академічної доброчесності та адміністрації Коледжу було проведено І Регіональну науково-практичну-конференцію «Академічна доброчесність: основи теорії та практики». На конференції відбулося обговорення наступних тем: «Академічна культура» О. Говорова, «Політика академічної доброчесності» Л. Висоцька, «Психологічні причини академічного шахрайства» Д. Кирилова, «Порядок подачі та порядок розгляду заяви про підозру у порушенні академічної доброчесності» Я. Гринчук, «Про Кодекс академічної доброчесності здобувачів освіти» М. іванова (7001 група), «Про Декларацію академічної доброчесності здобувачів освіти» І. Висоцький (711 група).

C:UsersLiubovPicturesизображение_viber_2021-10-07_15-55-51-045.jpg

7-8жовтня серед здобувачів освіти було проведено онлайн-опитування на знання Кодексу академічної доброчесності ВСП «КРФК НАУ» (Д. Кирилова). Результати онлайн-опитування свідчать, що:

45% респондентів розуміють поняття «Кодекс академічної доброчесності» й те, що цей документ визначає.

78% респондентів володіють поняттям «академічна доброчесність».

78% респондентів знають, які існують види порушень академічної доброчесності.

75% респондентів розуміють відмінності між видами порушень академічної доброчесності, зокрема, добре володіють поняттям «академічний плагіат» та його різновидами.

57% респондентів знають про види академічної відповідальності, які може призначити викладач для здобувачів освіти, що порушили академічну доброчесність.

30% респондентів володіють інформацією про характер відповідальності, яку може призначити комісія з питань етики та академічної доброчесності коледжу для здобувачів освіти.

Аналіз результатів онлайн-опитування дає підстави сформулювати такі рекомендації:

1. Посилення просвітницької діяльністі, популяризація академічної доброчесності, її основних принципів.

2. Посилення роботи викладачів в напрямку передачі здобувачам освіти цінностей доброчесності й навчання їх належного академічного письма.

3. Проаналізувати на засіданнях методичних об’єднань результати опитування з метою підвищення якості освіти.

Тиждень «Академічної доброчесності» являє собою сукупність інтерактивних заходів, направлених на реалізацію навчальним закладом державної освітньої політики становлення високого рівня культури академічної доброчесності усіх учасників освітнього процесу.

page-up