4-7 жовтня 2021 р. у Відокремленому структурному підрозділі «Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету» Групою сприяння академічної доброчесності було проведено Тиждень «Академічної доброчесності».
Відкриття тижня розпочалося з демонстрації презентації на тему «Академічна культура» (Ю. Букшук).
4 жовтня класними керівниками було проведено інтерактивні класні години на основі методичного кейсу «Академічна доброчесність: поняття та правові засади» (Л. Висоцька, д. Кирилова).
Бібліотекою коледжу 5 – 8 жовтня в рамках Тижня «Академічної доброчесності» було презентовано виставку «Стоп плагіат!» (О. Говорова).
7 жовтня за ініціативи Групи сприяння академічної доброчесності та адміністрації Коледжу було проведено І Регіональну науково-практичну-конференцію «Академічна доброчесність: основи теорії та практики». На конференції відбулося обговорення наступних тем: «Академічна культура» О. Говорова, «Політика академічної доброчесності» Л. Висоцька, «Психологічні причини академічного шахрайства» Д. Кирилова, «Порядок подачі та порядок розгляду заяви про підозру у порушенні академічної доброчесності» Я. Гринчук, «Про Кодекс академічної доброчесності здобувачів освіти» М. іванова (7001 група), «Про Декларацію академічної доброчесності здобувачів освіти» І. Висоцький (711 група).
7-8жовтня серед здобувачів освіти було проведено онлайн-опитування на знання Кодексу академічної доброчесності ВСП «КРФК НАУ» (Д. Кирилова). Результати онлайн-опитування свідчать, що:
45% респондентів розуміють поняття «Кодекс академічної доброчесності» й те, що цей документ визначає.
78% респондентів володіють поняттям «академічна доброчесність».
78% респондентів знають, які існують види порушень академічної доброчесності.
75% респондентів розуміють відмінності між видами порушень академічної доброчесності, зокрема, добре володіють поняттям «академічний плагіат» та його різновидами.
57% респондентів знають про види академічної відповідальності, які може призначити викладач для здобувачів освіти, що порушили академічну доброчесність.
30% респондентів володіють інформацією про характер відповідальності, яку може призначити комісія з питань етики та академічної доброчесності коледжу для здобувачів освіти.
Аналіз результатів онлайн-опитування дає підстави сформулювати такі рекомендації:
1. Посилення просвітницької діяльністі, популяризація академічної доброчесності, її основних принципів.
2. Посилення роботи викладачів в напрямку передачі здобувачам освіти цінностей доброчесності й навчання їх належного академічного письма.
3. Проаналізувати на засіданнях методичних об’єднань результати опитування з метою підвищення якості освіти.
Тиждень «Академічної доброчесності» являє собою сукупність інтерактивних заходів, направлених на реалізацію навчальним закладом державної освітньої політики становлення високого рівня культури академічної доброчесності усіх учасників освітнього процесу.