05.12.2024 викладачем, к.е.н., гарантом ОПП «Менеджмент транспорту та логістики» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, головою циклової комісії менеджменту, логістики та транспортної інфраструктури Смирновою Надією Вікторівною проведено оглядову лекцію «Психологічний контекст комунікаційних шумів» для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра зі спеціальності 073 «Менеджмент».
Комунікативні бар`єри – це перешкоди або труднощі, які заважають ефективному обміну інформацією між людьми, викликаючи непорозуміння, перекручування або навіть повний розрив спілкування. Ці бар`єри можуть виникати через різні причини: психологічні, культурні, мовні або соціальні. Вони знижують якість комунікації, погіршують взаєморозуміння та можуть призводити до конфліктів або зниження ефективності співпраці.
Комунікативні бар`єри можуть бути особливо значущими у професійному середовищі, міжкультурній комунікації, а також у побудові особистих стосунків. Вміння ідентифікувати та подолати комунікативні бар`єри є важливою навичкою для побудови ефективної комунікації.
У відповідності до цього, метою заходу був розгляд сутності, особливостей виникнення і наслідків комунікаційних шумів для ефективності роботи колективу.