02.12.2024 викладачем, к.е.н., гарантом ОПП «Менеджмент транспорту та логістики» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, головою циклової комісії менеджменту, логістики та транспортної інфраструктури Смирновою Надією Вікторівною проведено інформаційний семінар «Мистецтво ділових комунікацій» для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра зі спеціальності 073 «Менеджмент».
Сьогодення більшості підприємств, установ і організацій побудовано на економічних, політичних, професійних, ділових комунікаціях, що визначають їх успішність на сучасному ринку. Немає професії, яка б не вимагала знань ділового спілкування, навіть та, що пов’язана з технікою, механізмами, пристосуваннями.
Новий комунікативний простір ділової людини вимагає:
- знань специфіки й складності процесу комунікації;
- з’ясування причин та наслідків невдалої комунікації;
- оволодіння культурою ділового спілкування;
- знання техніки комунікації у ситуаціях міжособистісного та ділового спілкування;
- знаходження способів розв’язання рутинних чи негативних ділових відносин;
- переосмислення стереотипів мислення й поведінки, зокрема в ситуаціях професійної взаємодії.
Адже про становлення фахівця високої кваліфікації говоримо тоді, коли він володіє не лише професійними знаннями, вміннями і навичками, а й є духовно багатою, творчою особистістю. Формування такої людини дедалі більше пов’язується з її компетентністю у діловому спілкуванні.
Зважаючи на те, що ділове спілкування сьогодні проникає в усі сфери суспільного життя, метою даного заходу стало ознайомлення здобувачів освіти з базовими компетентностями у діловому спілкування, що безпосередньо пов’язані з успіхом або неуспіхом в будь-якій справі: науці, мистецтві, виробництві, торгівлі.