28.10.2024 викладачем, к.е.н., гарантом ОПП «Менеджмент транспорту та логістики» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, головою циклової комісії менеджменту, логістики та транспортної інфраструктури Смирновою Надією Вікторівною проведено презентацію «Інформаційний маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра зі спеціальності 073 «Менеджмент».
Використання маркетингу в інформаційному бізнесі привело до того, що нині бізнесменам доводиться переглядати питання щодо своїх конкурентів, включивши в їх число не тільки виробників аналогічної продукції, а й тих підприємців, які претендують на свою частку в сукупному попиті споживача.
Для організації інформаційного маркетингу можна використовувати традиційні методи. Однак не всі вони прийнятні через специфіку самого ринку інформаційних продуктів і послуг.
Зважаючи на це, слід визначити особливості маркетингових інструментів дослідження ринку.
Відповідно, метою даної презентації є розгляд та з’ясування алгоритму проведення маркетингового дослідження із використанням традиційних і специфічних маркетингових інструментів.