ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ КОМПЮТЕРНИХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ
№ | Назва процесу | Контроль виконання процесу |
1 | Техніка безпеки, знайомство з програмою Blender | 13.09 |
2 | Вивчення основних видів моделювання (hard surface, organic surface) | 20.09 |
3 | Моделювання на основі референсу, створення власного референсу з фото | 27.09 |
4 | Моделювання простих моделей методом об'єднання | 4.10 |
5 | Вивчення інструментів edit mode та модифікаторів solidify та subdivision surface | 11.10 |
6 | Топологія моделей та методи створення якісних топологій | 18.10 |
7 | Вивчення роботи модифікаторів | 25.10 |
8 | UVmaping розгорка моделей | 1.11 |
9 | Види текстур та прості методи текстурування в Blender | 8.11 |
10 | Моделювання за допомогою скульптингу | 15.11 |
11 | Cтворення низькополігональної моделі на основі високополігональної за допомогою Normal map | 22.11 |
12 | Підведення підсумків створеня hard surface моделі з використанням вивчених методівта інструментів | 29.11 |
ГОЛОВА ЦК КСМ Ірина КРАВЧУК