Меню
ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ 2022-2023

ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ КОМПЮТЕРНИХ СИСТЕМ ТА МЕРЕЖ

Назва процесу

Контроль виконання процесу

1

Техніка безпеки, знайомство з програмою Blender

13.09

2

Вивчення основних видів моделювання (hard surface, organic surface)

20.09

3

Моделювання на основі референсу, створення власного референсу з фото

27.09

4

Моделювання простих моделей методом об'єднання

4.10

5

Вивчення інструментів edit mode та модифікаторів solidify та subdivision surface

11.10

6

Топологія моделей та методи створення якісних топологій

18.10

7

Вивчення роботи модифікаторів

25.10

8

UVmaping розгорка моделей

1.11

9

Види текстур та прості методи текстурування в Blender

8.11

10

Моделювання за допомогою скульптингу

15.11

11

Cтворення низькополігональної моделі на основі високополігональної за допомогою Normal map

22.11

12

Підведення підсумків створеня hard surface моделі з використанням вивчених методівта інструментів

29.11

ГОЛОВА ЦК КСМ Ірина КРАВЧУК

page-up