|
На які спеціальності я можу вступити?
|
ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ІНФОРМАЦІЇ»
2025-11-26
ШАНОВНІ КОЛЕГИ ТА ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ...
Відкрита виховна година викладача Матвійчук Н.А. «Сила пам’яті: говоримо про Голодомор».
2025-11-26
24 листопада 2925 року викладачем історії Матвійчук Н.А. з метою вшанування пам’яті жертв трагедії, усвідомлення причин та наслідків геноциду, виховання патріотизму та усвідомлення важливості боротьби на незалежність України, збереження історичної пам’яті та засудження злочинів проти українського на...
Теорія, що оживає на практиці: зустріч майбутніх комп'ютерних інженерів зі стейкхолдером АТ «Південний ГЗК»
2025-11-25
Днями для здобувачів освіти 3-го курсу спеціальності 123 «Комп'ютерна інженерія» відбулася онлайн-зустріч у рамках вивчення дисципліни «Комп'ютерна логіка». Гостем заняття став стейкхолдер освітньої програми та успішний випускник нашого коледжу — Ярослав Сергійович ГРІНЮК, який нині обіймає посаду ...
Привітання з нагородженням здобувачки освіти Аверіної Анастасії
2025-11-25
Щиро вітаємо Аверіну Анастасію, здобувачку освіти 7-021 групи, з нагородженням почесною грамотою від навчального комітету Криворізької міської ради з нагоди Дня студента!</...
Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок
2025-11-25
25 листопада – Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок...
Олімпіада з математики та конкурс поезії
2025-11-24
Шановні здобувачі освіти!...
Розклад тижня іноземної мови
2025-11-24
З 24.11 по 28.11 триватиме тиждень іноземної мови....
Відкриття тижня іноземної мови відео-презентацією на тему "My ideal college"
2025-11-24
Всеукраїнська акція «16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА» з 25 листопада по 10 грудня
2025-11-24
Щорічно з 25 листопада по 10 грудня у всьому світі проходить акція «16 днів проти насильства». Її мета – привернути увагу до проблем насильства в суспільстві та сприяти їх подоланню. Особливий акцент кампанія робить на таких важливих темах, як насильство в сім’ї, жорстке поводження з дітьми, торгівл...

